Теслина пирамида


Никад ме пирамиде нису нешто посебно занимале. Чак ме је и та тема мало више нервирала јер воле људи да додијавају са тиме а да ништа практично не покажу. Свака част старим народима што су их градили ал очигледно да нису баш имали много памети, чим су се отрсили међусобно. Сам назив није наш, то је грчки израз пирамидис што ваљда значи унутрашњи огањ или божја ватра. Мисирци су их звали кристали а наш назив не знам. Кажем наш јер су пирамиде у Египту старе око четири хиљаде година док оне нађене у Русији од девет до четрдесет хиљада година. Технички гледано, пирамиде су ништа друго него резонансни колебациони контур и Теслини уређаји су баш тако и урађени. Природни појачивачи аксионог поља, електромагнетног... и да не набрајам даље. Иако им придају разна чаробна својства, пирамиде могу бити јако опасно и то је један од разлога зашто нисам размишљао о њима. Чувени немачки египтолог Манфед Димде је јасно одавно написао о негативном дејству пирамида на човека и уопште живи свет. Он је посебно наглашавао изузетно јако негативно дејство јужне стране као и северно-истоћног угла. Такође је тврдио да најбоље дејство (повољно) има на шест до осам метра одстојања од пирамиде и то са северне и западне стране. Итекако су занимљива искуства са руском пирамидом која је урађена у релативној близини Москве. Када је урађена, тврдило се да неће више бити болести међутим те прве зиме је Москву погодила најгора епидемија грипа икада. Да не тупим даље, у начелу сам био против пирамида, осим ако нисте 1000% сигурни шта радите.


И где баш мени да се јави другарица, и то касно увече, са питањима о пирамиди. Баш било касно, само да се одјавим са фејсбука и идем да спавам, очи преморене, имао сам тад баш тежак дан. У сваком случају, улеће она тако касно (после 23:00) и кукњава на тему пирамиде и здравља. Знам да има тамо неке муке у породици и ајд да мало прозборим, нико не сеца људе порукама тако касно ако није нека мука. Посллала ми неки сајт, оно жива смејурија, неки чоар од пирамиде, једва стаје на длан и има дејство од седам метра у круг! А огромна има до осам метра! И много озбиљни психотронски уређаји за заштиту једва покривају тај радијус а нека минијатура као више. Мало се попричамо и ајд да наставимо сутра, јер сам уморан. Сутра појасним ја да није то баш тако како кажу, да иако се уради, мора да буде скроз други приступ. И кажем јој да не баца паре на то, имам кући неки вишак материјала и урадићу јој примерак, онако како треба, по старијем рецептиме психотронике. Радосна она и ја узе материјал, све спремим ал елем, лемилица не ради. Кажем јој да пита мужа ако има лемилицу да ми донесе, све као донеће али нипта од тога. мени беше без везе, ем јој штедим паре, ем неће да ми за ту ситницу изађе у сусрет. Баталим ја све то ал ту лом сотји на столу, не могу дамрднем ништа од њега. Позајмим ја лемилицу од другог комшије и завршим некако уређај.

Сад мало о Теслиној пирамиди. Али ја би је радио звао резонатор Тесла, то би било најправилније. Тело је урађено цело од месинганог лима дебљине 0,2мм. Месинг сам користио једноставно јер сам га имао, мада би вероватно користио бакарни лим да сам га имао уз себе. Пропорције су као за руску четворострану пирамиду, дакле 2,058 висина у односу на ширину. Унутра је Теслин калем са коничним појачивачем. Укупна висина је око 30 цм и шупља је.
Прва искуства су била јако занимљива, приметио сам да ми муве и комарци не прилазе (лепо време и има их гомила). Питао сам другара, који је стручан за пирамиде, зашто је тако и он ми је објаснио да ако је пирамида правилно урађена, да она појачава снагу мисли/воље. Како ја нешто баш не волим ни муве ни комарце, то је мени био логичан одговор зашто их нема. Држао сам пирамиду напоље, у башти, на малом сточићу. Како је ту заузимала простор, негде треба да се стави кафа, пиво... ја сам је преместио на мали умиваоник од 18 литра. Том водом сам се умивао и ту су онда дошла друга запажања, лице је постало некако прочићшеније и млађе како сам дуже користио ту воду. Приметио сам да када се бријам том водом, да нема надражаја коже (иако је хладна). Коса је била свиленкастија када би је опрао том водома то се никад раније није дешавало.

Једног дана ме посетише другари, муж и жена (иста та која је желела пирамиду). Седели смо у башти и причали и она се пожалила како је боли глава. Ја немам лекове у кући а сад да палим неке Теслине направе, мало ме и мрзело и предложим ја њој да умије лице и косу водом из умиваоника са пирамидом. Она је то урадила и бол је тренутно нестао. Тако муњевиту реакцију ја нисам видео ни са великим Теслиним осцилатором тако да сам и ја био затечен тиме. Њен муж је то исто хтео да проба, јер је и њега болела глава и исход је био исти, муњевито нестајање бола. Поседесмо ми мало и ја им предложи нек узму на зајам пирамиду и нек користе неко време а ја сам им објаснио начин употребе. Тако да...

Следеће јутро стиже од ње порука да је спавала седам сати, ја беше затечен и питао шта са тим и она објасни да преко четири сата никада није спавала и увек се осећала исцрпљено и уморно. Тог јутра се осећала свеже и снажно. Радила је тачно све како сам јој рекао. Дан за даном, њено стање је било све боље али такође и стање породице (муж и двоје мале деце), готово да није било више напетости а односи постали веома складни и лепи. То сам и лично видео кад дођох неки дан после код њих на кафу.

Она је имала горких мука са болешћу која се зове хашимото а за коју никад нисам чуо. Када сам прочитао мало о њој, увидео сам колико је опасна и да за њу нема лека и особе оболеле од ње на крају најчешће умиру од рака. Следеће што се код те жене десило је потпуни нестанак депресије и хипертензије, које су део болести хашимото (или аутоимуни тореодит). У пар наврата је имала болове, ставила је пирамиду на то места и нешто касније, болови су у потпуности нестали. Три недеље од кад сам им позајмио пирамиду, нестале су њене тегобе са срцем, притисак и пулс су постали нормални, нестале су аритмија и тахикардија. Два месеца од дана када је кренула да користи пирамиду, она је постала потпуно друга особа, јака, свежа и здрава, одличног расположења, веома радна и готово неуморна. Њен муж од 35 година (али на жалост са видним траговима животних стресова), је постао изгледом свежији и изгледао чак десет година млађе. Најзанимљивије од свега је да је телесна тежина те жене за то време била мања за осам килограма. Хашимото је највероватније нестао.

То би била нека прва искуства са Теслином пирамидом. У поређењу са другим пирамидама за које сам чуо, неупоредива је делотворнија, не доноси само опуштање веч стварне животне промене и мења на боље свет у непосредној близини. И сад се вероватно питате и шта даље? Кад ће сви буду здрави у Србији? Тешко. Никад нисам добио никакав медицински документ о њеном промењеном здраственом стању, то би ми била нека основа да одем и платим да се уређај званично испита у одговарајућим установама за биологију, медицину и вирусологију у Русији и Украини (јер њима верујем). А од тога да је нека од особа којој је нешто моје справе помогле (а ту има и озбиљних уређаја које су урађене по Теслиним истраживањима), препоручи неког, ни то се није десило, њима је добро и брига их за друге. Једноставно  сматрају да неко ко ради такве ствари треба да умре од глади а уређаји те врсте падају тек тако са неба, направе се сами од себе. Али зато итекако наплаћују то што они раде а кад налети неко болестан, шире запомагање по фејсбуку да се скупе паре и одведе у иностранство на неизлечење, вероватно не треба за много мање паре да се то уради овде, да новац остане овде и да се усмери на унапређење технологије. Србија до даљњег остаје проклета земља, нама не требају страни непријатељи.

Зашто баш пирамида као кућиште уређаја? Разлог је једноставан, пирамида је најјачи природни појачивач и сабирач енергије а то је врло битно ако желите вечни уређај који не ради на струју. Постоје и пирамиде које производе струју али то не верујем да ћу икада писати. Основу моје Теслине пирамиде представљају низ истраживања, и то озбиљних, првенствено рађена у СССР и касније у Русији али као прво, Теслин торањ у Ворденклифу, чији носећи стубови имају облик као руска пирамида, мало само већа и исто се енергија црпи од основних резонанци и које се даље појачавају. До сада Теслини калемови, а они су део Теслине пирамиде, нису оманули, тако да су ту исто одлично одрадили свој посао (уз услов да знате шта тачно да урадите). Ни сам не знам како то да они тако добро помажу али тако је. Повезивање је све било како треба и на шта треба. Имао сам у виду и истраживања на Универзитету у Стенфорду, где су ставили празну батерију испод пирамиде и она се после неког времена напунила на напон од 0,5 Волти. Оно што сам посебно имао у води је појачивач енергије и он је урађен у складу са истраживањима вршеним у Русији и Украини (Возможность использования информационных свойств воды для изменения состояния живых систем) где се од осамдесетих година испитивало дејство на живе објекте квантном телепортацијом стања. Нама то изгледа као баук али то су чак и код њих у школама радили, где су без контакта пренели рецимо корисна својства босиљка на људе и озбиљним мерењима то и потврдили (о чему је научни истраживач Соколова урадила и цели књигу). Тиме се такође и бавио чувени истраживач Акимов и његова искуства и сазнања су такође у некој мери примењена приликом конструкције Теслине пирамиде. На неки начин, ова пирамида је чист пример безконтактног лека, где се преносе само корисна својства а нежељена не. Хромов и Ермоленко су 2004. године објавили студију о резонантној вези ћелија и ериктроцита што је опет на неки начин битно за овај уређај. Како је човек више од 70% вода, то је дејство на воду у нама веома важно а томе иде у прилог график доле где.

Ефект облика је посебна ставка у конструкцији Теслиног резонатора (пирамиде) и ту је кориштено много више података, нарочито код мог појачивача, где је за разлику од других, урађена испуна, слична оној на раној генерацији психотронских уређаја које је конструисао Беридзе у Украини. Сам ефект облика произилази од међудејства неког предмета са окружујућим светом.

Све је то веома добро описано у теорији фзичког вакума Шипова, феномелогичкој концепцији Акимова, концепт Боброва и многих других истраживача где је на стотинама страница практично описано њихово научно истраживање. Било је и раније радова као на пример Месмер и његов уређај или кабина Вилхелма Рајха и његовом приступу кориштења облика за појачано дејство на биолошке објекте. У већини случајева су кориштене купе, полулопте и пирамиде и свака је имала своје предности. У датом случају пирамида, као и кабина Рајха, је занимљива јер се таласи и резонанце унутра одбијају од углова и тиме се постиже појачано дејство. Али то истовремено значи да се мора водити строго рачуна о димензијама, угловима и пропорцијама да би то ваљано радило. На једном научном заседању 1983. године у Новосибирску, било је представљено и антигравитациона својства облика и нешто иза тога је био представљена и прва антигравитациона платформа на том начелу. Нешто касније наравно и заташкано.

Зашто баш све овако има прост разлог- треба да се појачају и користе искључиво природна Земљина резонанца и вибрације које су најбоље за наше тело и било који орган у нама и да се то дејство само појача и пренесе на нас. Може у крајњем случају да се дода нешто и то буде укључено као ствар телепортације стања (што је и намена појачивача и оног што је у њему).

И шта сад? Ништа. И поред свих показатеља и истраживања, која јасно показују веома корисна својства, овакве направе, као и неке друге, остају у области псеудонауке и техномистицизма. Колико примећујем, јавио се важан помак код те мале групе псеудонаучника (или како год волите да их зову) и они се лагано повлаче у себе. Цена жеље да се помогне другима је превелика и људима је више доста тога. Један мој познаник је побегао из Србије, веома је успешно лечио људе од рака пасивним уређајем. Нико није стао уз њега. Други мој другар из Украине је недавно урадио пасивни вибрациони уређај који успешно отклања мултиплекс склерозу. Да не помињем шта је све друго урадио и какву научну опрему има код куће али не вреди, једва да је ико обратио пажњу на њега. А могао је баш тај прототип уређаја да се нађе у Србији али тешко да ће икада, нема намеру да га производи. Остаје народ са својим менталитетом и званичном науком на једну страну, псеудонаучници са својим техномистицизмом на другу па како нам Бог да. Најбоље тако.

Comments